روشهای پشتیبانی از مشتریان

۱-خدمات پس از فروش تلفنی : در اکثر موارد، سوالات مشتریان از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی شرکت کیت آموز پلاس پاسخ داده خواهد شد و مشکل ایجاد شده به سرعت رفع می شوداین مرکز با بهره گیری از کارشناسان مجرب حاضر در مرکز پشتیبانی، در ساعات کاری از طریق تلفن مشغول ارایه خدمات پشتیبانی و مشاوره هستند. وجود این سرویس که روزانه ده ها تماس مشتریان را پاسخگو است سبب اعتماد مشتری و رفع اشکال احتمالی در کوتاه ترین مدت است و از جمله پر طرفدارترین خدمات دفتر پشتیبانی کیت آموز پلاس می باشد.

به منظور پشتیبانی و مشاوره برای محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی کیت آموز پلاس میتوانید با شماره 34217317 026 تماس حاصل بفرمایید.

2-خدمات پشتیبانی از طریق تلگرام : مشتریان محترم برای مشاوره با کارشناسان ما می توانند از طریق آی دی تلگرام kitamoozplus_help@ ارتباط برقرار کنند پشتیبانی از راه دور از جمله سریع ترین خدمات قابل ارائه به مشتریان در جهت رفع سریع تر مشکلات احتمالی است.

همچنین مشتریان عزیز می توانند از راه کانال تلگرام رسمی ما به آدرس kitamoozplus@ از آخرین اخبار محصولات جدید و خدمات طراحی مدارهای الکترونیکی و هم از تخفیف های بی نظیر کیت آموز پلاس مطلع شوند.

3-ارسال ایمیل :ارسال ايميل به نشانی info@kitamoozplus.ir

4- خدمات پس از فروش حضوری : در مواردی بسیار خاص که مشکل ایجاد شده نه از طریق تلفن و نه از طریق اینترنت قابل حل نباشد، کارشناسان واحد پشتیبانی کیت آموز پلاس اقدام به رفع مشکل پیش آمده می نمایند.سرعت کارشناسان شرکت پس از اولین تماس اگر مهمترین شاخص برای سرویس دهی نباشداز معیارهای پر اهمیت در این مقوله محسوب میشود این سرویس در شرایطی که کاربر خود قادر به رفع مشکل نبوده و یا کاربر بدلیل نگرانی و آسودگی خاطر اصرار به حضور در محل شرکت را داشته باشند، به مشتری ارائه می‌گردد, واحد پشتیبانی کیت آموز پلاس آماده رفع مشکلات موردی مشتریان بصورت مراجعه حضوری در محل شرکت است.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت مدار طراحان تدبیر نو (کیت آموز پلاس) می باشد.